Tja alla bloggläsare

Hej!
Nu tänkte jag att min kompis skulle få gästblogga lite här hon har tyvär ingen egen blogg men kommer att gästblogga här ibland.
Ja då får hon ta över då hej då!
Hej!
Jag är som ni vet Roxannes kompis.
Och jag har ju tyvär ingen egen blogg som Roxanne intydade.
Och ja jag har en katt som heter Athena och hon är en blandning av norsk skogskatt och bondkatt men mest skogskatt.Jag kommer kanske kunna lägga upp en bild på henne här någon gång.
Ja och i blogg värden kommer jag kallas Esmeralda ja det va allt från mig.
Kram Esmeralda och Roxanne<3

Kommentarer
Postat av: Lollin

hej Esmeralda^^ varför skaffar du ingen egen blogg? Det e ju så lätt!!

2011-03-10 @ 17:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0