Sorry -)

Hej!
Jag har inte orkat jag har varit sjukt trött och har inte fått något svar av min kille på mejl och sms så har trott att han inte vill ha mig längre så väntar fortfarande.
Hatar när någon ignorerar mig jag vill inte vara fröken duktig jag vill vara kille.
Dom slipper tänka på allt som utsende ha alla rätt på proven aldrig ha omprov och ja till och med MENS!
Jag vill slippa det jag vill bara få vara någon annan.
Tack bloggen för att du finns du ljuger aldrig för mig tack.
Och ja vad ska jag säga jag älskar dig my love<3
Sorry för att det nu blev en liten kärleks blogg det är det inte och lugn jag är helt seriös.
Okej men nu ska jag kolla lite på melodifestivalen.
Vem vill du ska vinna?
Kram Roxanne<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0