Dikter

Tja bloggen.
Jag sitter här och tänker på dina sidor som blänker.
Jag älskar dig.
Men älskar du mig?
Jag önskar jag vore du.
Ditt liv verkar så enkelt.
Ingen bryr sig om hur du ser ut.
Dom flesta säger snälla saker till dig.
Men inte alla.
Jag behöver aldrig öppna munnen för att säga dig något du förstår ändå.
Jag älskar dig och det hoppas jag du vet.
Och när någon varit dum så kan jag säga dig till dig visst många  hör och ser men du bryr dig inte.
Alla kan använda dig om man bara vill men för mig så är du bäst.
Och du skvallar aldrig om mina privat saker.
Skriver detta för att ni ska förstå hur mycket jag älskar min blogg.
Och för att ni ska veta att jag skriver för min egen skull.
Så snälla inga kommentarer om att jag bara skriver för att bli cool för det vill jag inte.
Jag har redan värdens bästa kompisar i verkligeheten.
Så behöver inte bli populär på internet jag bloggar för min egen SKULL!
Kram Roxanne<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0